Uncategorized

Świetna paletka za niewielkie pieniądze?

Hej!

Lubisz kombinować z makijażem oczu?

Nadal szukasz fajnej paletki cieni za niewielkie pieniądze? 

Dzisiejszy wpis właśnie o tym!

 

A mianowicie o świetnej paletce cieni marki Makeup Revolution – Mint Chocolate.

27707612_1591160394304583_2074484575_o

Cena tej paletki to ok. 35 – 40 zł.

Paletki od Makeup Revolution dobrze mi się sprawdzają i w tym przypadku nie jest inaczej. Inspirowane paletami TooFaced tańsze zamienniki zdobyły moje serce.

No i co najważniejsze… jest to czekolada, po której nie przytyjemy!:D

Posiadam tę paletę od grudnia i jestem nią zachwycona. Używam jej praktycznie codziennie, gdyż znajdują się tam kolory do makijażu codziennego jak i wieczorowego. Tą paletką możemy wykonać naprawdę piękny i efektowny makijaż.

W palecie znajdziemy 16 odcieni (zarówno błyszczące jak i maty) i bardzo fajne duże lusterko.

Przekrój kolorystyczny bardzo mi się podoba, ponieważ są to dość zróżnicowane odcienie. Pierwszy duży plus to wielkość beżowych cieni, które mi kończą się zawsze najszybciej.

Cienie posiadają satynowe i  matowe wykończenie.

Z paletą pracuje się bardzo dobrze, a kolory mają bardzo dobrą pigmentację.

Błyszczące nakładane na mokro są po prostu przepiękne!

27718036_1591158447638111_125724894_n

Cienie łatwo się rozcierają, kolor można budować i bardzo trudno zrobić sobie plamę.  Jeśli chodzi o trwałość tych cieni to muszę przyznać, że radzą sobie świetnie.  Makijaż najczęściej noszę ok. 10 godzin i te cienie zawsze siedzą na swoim miejscu. Myślę, że z dobrą bazą pod cienie makijaż przetrwałby jeszcze dłużej.

Paleta dzięki swojemu pięknemu opakowaniu,  świetnie sprawdzi się jako prezent.

PODSUMOWUJĄC:

+ CENA,

+ WYDAJNOŚĆ,

+ JAKOŚĆ,

+ KOLORYSTYKA,

+ OPAKOWANIE,

+ PIGMENTACJA,

+ DOSTĘPNOŚĆ,

+ DOBRY ZAMIENNIK DROŻSZEJ PALETY,

 Jeśli szukacie dobrych cieni w niskiej cenie, rozpoczynacie przygodę z makijażem, lub szukacie fajnego prezentu to polecam przetestować paletki tej marki.

 

27661619_1591158294304793_2135518868_n (1)
Miałyście już okazję wypróbować paletki z Makeup Revolution?
Jakie wrażenia? 

 

 

 

PS. Jeżeli interesujesz się modą i jesteś ciekaw świetnych stylizacji. Zapraszam na bloga:
http://www.anrikaiszafagra.blogspot.com/:)
Reklamy

2 myśli na temat “Świetna paletka za niewielkie pieniądze?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s