EKOLOGICZNA PASTA WYBIELAJĄCA ZĘBY / CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?

Hej Kochani!

 

Pewnie nie jestem jedyną osobą, która próbowała już wielu sposobów na piękny i biały uśmiech. Muszę zaznaczyć, że odcień moich zębów jakoś bardzo mi nie przeszkadza, ponieważ są one naturalnie białe. Szukałam jednak czegoś, co spowoduje, że ta biel będzie jeszcze bardziej intensywna, a przebarwienia po kawie, którą uwielbiam,  nie będą się pojawiać.

Przetestowałam już wiele past wybielających i jakoś żadna nie dawała mi spektakularnego efektu, aż w końcu znalazłam w sieci czarną pastę wybielającą marki ECODENTA.

 

4770001331897

 

Zacznijmy może od tego, co obiecuje nam producent:

Czarna pasta do zębów na wybielanie zębów ECODENTA

Ekologiczna, wybielająca czarna pasta do zębów na bazie węgla drzewnego oraz kompleksu Teavigo, zawierającego naturalny wyciąg z zielonej herbaty. Wyjątkowe właściwości wybielające węgla drzewnego oraz przeciwbakteryjne zielonej herbaty zapewniają kompleksową codzienną pielęgnację jamy ustnej i zębów. Czarna pasta skutecznie usuwa płytkę nazębną i kamień, zapewnia długotrwałą czystość zębów i świeży oddech. Chroni przed kamieniem nazębnym, zapewnia delikatne działanie przeciwbakteryjne i pozostawia długotrwałe uczucie czystości i świeżości.

Zawiera składniki certyfikowane przez Ecocert.

 

 

Co przekonało mnie do zakupu tej pasty? Przede wszystkim to, że jest ekologiczna, dzięki czemu wiemy, że nasze szkliwo nie ucierpi na procesie wybielania. Kolor pasty jest czarny, co na zębach wygląda naprawdę komicznie. Jeśli chodzi o jej smak to jest on normalny jak przy zwykłej delikatnie miętowej paście do zębów. Produkt zamknięty jest w czarnej, bardzo wygodnej tubie o pojemności 100 ml, a jego koszt to ok. 20 zł.

Czy zauważyłam efekt wybielonych zębów? Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tego produktu. W połączeniu z elektryczną szczoteczką do zębów radzi sobie zaskakująco dobrze. Przy regularnym stosowaniu widać znaczną poprawę koloru nawet o 3 tony. Jestem zachwycona, że produkt z tak przyjemnym składem świetnie niweluje wszelkie przebarwienia, a dodatkowo naprawdę dobrze utrzymuje świeżość oddechu. Pasta nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła mi dziąseł.

Jeśli szukacie pasty, która powoli, stopniowo i delikatnie wybieli Wasz uśmiech, a dodatkowo będzie przyjemna dla środowiska, z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić. Myślę, że jak na ten moment, będzie do mój ulubiony produkt tego typu, nie tylko ze względu na skład, ale również świetne działanie. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć tę pastę gdzieś stacjonarnie, wtedy będzie już idealnie.

Pastę znajdziecie m.in w sklepie internetowym www.bee.pl 

Dodatkowo wycyganiłam dla Was 10% rabat na zakupy w tym sklepie z kodem: SFERAPIEKNA10. Kod ważny od 19.09.2018 do końca września. Korzystajcie! 🙂

 

Dajcie znać czy używaliście już tej pasty i koniecznie napiszcie w komentarzach jaka pasta wybielająca jest Waszą ulubioną!:)

 

Buziaki! :*

 

Opublikowane przez sferapiękna

Motywem przewodnim bloga jest kobiece piękno. UA-116960484-1

3 myśli w temacie “EKOLOGICZNA PASTA WYBIELAJĄCA ZĘBY / CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?

  1. Znam ten produkt i uwielbiam 🙂 Wybielenie, skład, łagodność, ale i skuteczność. Warto szukać okazji cenowych, żeby nieco zaoszczędzić, ale tak ogólnie, świetna pasta 🙂
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    Polubienie

Dodaj komentarz