KOKTAJLE MŁODOŚCI OD AVA LABORATORIUM

Hej Kochani!

Jakiś czas temu ponownie miałam okazję przetestować kosmetyki marki Ava Laboratorium. Jeśli obserwujecie mojego bloga, wiecie, że przetestowałam już dwa balsamy do ciała o właściwościach wyszczuplających i antycellulitowych KLIK.

Tym razem jednak są to koktajle młodości, a dokładniej sera do twarzy o nazwie HYDRO BOOST oraz LIFTING PEARL. Ze względu na chęć przetestowania oba produktów w krótkim czasie, podarowałam serum liftingujące mojej mamie, a sama używałam nawilżające. W ten sposób mogę opowiedzieć Wam jak działają oba te kosmetyki.  Sera zapakowane są w bardzo poręczne, ciemne, szklane buteleczki wyposażone w pipetkę, a ich pojemność to 30 ml.

 

DSC03924.JPG

DSC03954.JPG

 

Ceny:

HYDRO BOOST: 24,60 zł

LIFTING PEARL: 30,70 zł

 

 

 

 

1. HYDRO BOOST – Używam go codziennie rano i wieczorem w duecie z moim ulubionym kremem do twarzy. To serum wyjątkowo szybko i głęboko nawilża i co jest bardzo wygodne – szybko się wchłania. Kosmetyk łagodzi podrażnienia i redukuje zaczerwienienia. Dodatkowo poprawia jędrność skóry, wygładza ją, dzięki czemu świetnie sprawdza się pod makijaż, który po użyciu koktajlu wygląda rewelacyjnie. Nie zauważyłam efektu uczulenia, zapchania ani przesuszenia skóry. Na moją skórę działa wręcz kojąco i pobudzająco. To serum jest naprawdę godne uwagi. 🙂

 

 

2. LIFTING PEARL – Ten produkt używa moja mama w taki sam sposób jak ja czyli rano i wieczorem w połączeniu z ulubionym kremem.  Ten kosmetyk ma postać bardzo lekkiego żelu, który pomimo delikatnie lepkiej warstwy, szybko się wchłania.  Koktajl dogłębnie nawilża skórę, silnie ją napina i ujędrnia. Skóra natychmiast po nałożeniu jest bardzo mocno uelastyczniona i napięta. Zauważyłam też, że delikatne zmarszczki wokół oczu mojej mamy, znacznie się wygładziły, a korektor już tak w nie nie wnika. Widać również różnicę w kolorycie skóry, jest rozjaśniona i pełna blasku, przez co wygląda o wiele zdrowiej. Myślę, że dla kobiet 30+ serum sprawdzi się naprawdę dobrze.

 

 

 

 

Znacie kosmetyki marki Ava?

Jakie serum jest Waszym ulubieńcem?

 

Opublikowane przez sferapiękna

Motywem przewodnim bloga jest kobiece piękno. UA-116960484-1

Dodaj komentarz