PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z TONI & GUY DAMAGE REPAIR

Hej Kochani!

 

W okresie letnim szczególnie powinniśmy zwracać uwagę na pielęgnację naszych włosów. Moje włosy są rozjaśniane i potrzebują bardzo dokładnego nawilżenia. Dodatkowo zwracam uwagę na kosmetyki, które nie wypłuczą mi mojego blondu po kilku myciach. Na szczęście w moje ręce trafiły kosmetyki marki Toni & Guy z serii Damage Repair. Jesteście ciekawi jak mi się sprawdziły? Zapraszam do dalszej części wpisu. 🙂

 

DSC03894.JPG

DSC03899.JPG

DSC03902.JPG

 

 

Linia do włosów zniszczonych Damage Repair  ma bardzo nowoczesne, zwracające na siebie uwagę opakowania oraz szatę graficzną. Wąskie, okrągłe tuby bardzo łatwo się trzyma pod prysznicem. Kosmetyki tej serii posiadają przepiękny zapach, który utrzymuje się na włosach cały dzień. Śmiem nawet powiedzieć, że jest to jeden z moich ulubionych zapachów produktów do włosów. Produkty tej linii faktycznie poprawiają kondycję włosów, nadają im blasku oraz zdrowego wyglądu. Włosy po ich użyciu są miękkie i gładkie w dotyku. Szampon do włosów pomaga usunąć z włosów wszelkie zanieczyszczenia i resztki kosmetyków do stylizacji, a jednocześnie jest bardzo delikatny i nie wypłukuję mojego blond koloru. Dodatkowo ma działanie pielęgnujące, wspomaga odbudowę włosów zniszczonych i poprawia ich wygląd.
Odżywka z tej serii to kosmetyk, który warto stosować po każdym myciu włosów suchych i wymagających regeneracji. Produkt intensywnie wzmacnia włosy, odżywia je po same końce oraz zwalcza problemy z rozczesywaniem. Jeśli chodzi o maskę to trzymam ją na włosach nawet 30 minut. Po upływie tego czasu włosy są miękkie, lśniące i wyglądają bardzo zdrowo. Zauważyłam też, że moje włosy o wiele mniej się puszą, dzięki czemu nie muszę tak często sięgać po prostownicę. Myślę, że te produkty są warte uwagi i chętnie sięgnę po inne kosmetyki tej marki. Przy regularnym stosowaniu produktów tej serii, można zauważyć naprawdę zadowalające efekty. Szczerze polecam Wam wypróbować te produkty i myślę, że się nie zawiedziecie. Jeśli chodzi o dostępność to bez problemu znajdziecie je w drogeriach Rossmann KLIK. 🙂

 

 

 

Znacie kosmetyki tej marki?

Jak Wy dbacie o swoje włosy?

 

 

 

 

 

Opublikowane przez sferapiękna

Motywem przewodnim bloga jest kobiece piękno. UA-116960484-1

One thought on “PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z TONI & GUY DAMAGE REPAIR

  1. Ja jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego produktu do włosów – ciągle wypróbowuję nowe. Najczęściej szukam nowości do pielęgnacji włosów na AliExpress i zamawiam je tam hurtowo 🙂 Dobrze, że poznałam stronę Tipli i teraz takie zupy wychodzą mnie dużo taniej 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz